Brev:
Natteroderi - ammer hele natten
26. februar 2004
Alder:
4 mdr.
Natteroderi - ammer hele natten
Hej
Jeg har endnu en dreng på 4 mdr og en uge, som ikke vil sove om natten. Vi er vågen omkring hver 1½ eller 2 timer og der ammer jeg ham hver gang.
Jeg har indtil flere gange forsøgt med modermælkserstatning for at være sikker på, at han for nok, men det vil han overhovedet ikke have. Der ikke ikke rigtig noget gråd om natten, det hele foregår ganske roligt.
Om dagen ammer jeg ham hver 2. eller 3. time og vi er så småt begyndt med grød og mos et par gange om dagen. Jeg ved ikke helt om han får nok, da det ikke føles som om han spiser særlig meget, når han bliver lagt til.
Grøden synes han meget godt om, men spiser ikke særligt meget.
Han er omkring 6,3 kg og 65 cm. Han vejede kun 3 kg, da han blev født. Jeg synes det er ved at være utrolig hårdt, fordi jeg kun ganske få gange på de forgangne 4 mdr, har fået mere end 2 timers sammenhængende søvn.
Hvis han var meget sulten ville han så ikke drikke modermælkserstatningen af sutteflaske?
Han har haft meget ondt i maven de første 3½ måned, men selvom der har været lidt sukkervand i sutteflasken tager han den ikke gerne.
Håber du kan hjælpe med nogle gode råd til, hvordan vi kan gribe nætterne an?
Tak for en god side.
Med venlig hilsen
Diana