Brev:
Hvordan får jeg ham til at åbne munden
10. marts 2008
Alder:
8 mdr.
Hvordan får jeg ham til at åbne munden
Hej Helen.
Tak for dit svar, og tak for madplanen. Nu er mit næste spørgsmål så, hvordan søren får jeg ham til at åbne munden, og i så fremt det sker, hvordan får jeg ham så til at synke maden og ikke spytte det ud eller pille det ud med sine fingre??
Min søn er som sagt 8 mdr. og jeg stillede sidst spørgsmålet ; han vil bare ikke spise. Og kan du muligvis komme med en begrundelse for hvorfor han har så meget imod at spise?? For jeg forstår det virkeligt ikke!!
Venligst Sarah