Brev:
Sparker dynen af
26. februar 2004
Alder:
9 mdr.
Sparker dynen af
Vores datter på knap 9 mdr. sparker dynen af om natten. Vi lægger hende til at sove med en striktrøje på, for at hun ikke skal blive alt for kold, men da hun sparker dynen af få minutter efter hun er blevet lagt, er hun ofte kold.
Hendes søvn bliver tilsyneladende ikke forstyrret af det, da hun sover fra kl 20 til kl. 06 uden problemer.
Skal vi gøre noget for at holde hende varm om natten? - mere tøj, en "sparkepose" / sovepose el.lign. eller gør det ingen forskel at hun er kold om natten?