Brev:
Pålæg på rugbrødet
11. marts 2008
Alder:
9 mdr.
Pålæg på rugbrødet
Hej Helen,
Igen tusind tak for gode og brugbare svar :-)
Vores lille dreng er ved at være 9 mdr og der er fuld af energi i ham. Han kravler i hele huset og rejser som af alt, selv vægge.
Han har altid været meget glad for sin lur i barnevognen, men de sidste par dage er han begyndt at skrige helt vildt når han bliver lagt, og straks vende sig om på maven, så meget som det nu er muligt med selen på. Vi kan heller ikke rigtig få ham til at sove til middag i sengen, da vågner han efter ca. en ½ time. Så det bliver efterhånden nogle lange dage, når han er vågen fra kl. 7.00 - 19.00 om aftenen uden hvil. Det skal siges at han overhovedet ikke bliver pyldret eller noget, men nærmest hyperaktiv og råber.
Han er begyndt at ryste meget på hovedet, siger vi f.eks "nej" til ham, siger "sys" eller lign, kigger han på os og siger "hmm", mens han ryster på hovedet. Ved ikke om han efterligner os, og vi måske har rystet på hovedet mens vi sagde "nej" eller hvad.
Han er vild med rugbrødshapsere, men hvad kan jeg variere med som pålæg? Han får lidt smørreost, kyllingepølse eller lign. Leverpostej er han ikke så vild med, men det kan jo godt blive lidt trivielt i længden, kun med det samme pålæg.
På forhånd tak:-)