Brev:
Kan man ændre på søvnrytmen
12. marts 2008
Alder:
8 mdr.
Kan man ændre på søvnrytmen
Hej Helen
Min dreng på 8 måneder sover fint om natten, men står op kl 6. uanset om han kommer i seng kl 19.30 el 21. Hans lure ligger derfor ofte
står op kl 6
sover fra 8-9.30/10
sover fra 12.30/13-14
og her blir han så træt igen jo kl 17...hm og som nu i dag. Faldte han i søvn kl 16.40 og sover nu her stadig kl ca 18. Har svært ved det fordi man jo siger at man ikke skal vække børn. Jo senere han står op, jo senere i seng jo. Han er altid ca 3 timer om at få brændt sit krudt af.
Hvad synes du ? Skal man vække ham ?
Var ved at vække ham efter en time, men han sover meget godt kan jeg se og da han her til eftermiddag har leget med en stor pige, har han jo også fået mange indtryk og har brugt sin krop en masse. Pyhh det er svært hihi
Forresten kravler han nu...jubii. Vores dreng som ellers kun vil ( el meget gerne vil)stå og gå med støtte, kan nu kravler lidt omkring, fordi vi har holdt fast i at ligge på maven med ham. Vil stadig al det andet men han følger efterhånden den rigtige vej nu...sidde-kravler-hive sig op - stå selv osv. Og han er nået til kravler og hive sig lidt op.
Nåh men håber du vil svare på sove tingen. Det er noget jeg tænker over hver dag.
Med venlig hilsen
Pia