Brev:
Lære at falde i søvn selv - 4 mdr.
13. marts 2008
Alder:
4 mdr.
Lære at falde i søvn selv - 4 mdr.
Hej
Jeg har en dejlig dreng på 19 uger :) han er glad, veltilpas og trives bare rigtig godt. men meget stædig :) MEN vi har fået tilvænnet ham til nogle dårlige vaner, som jeg håber du har en løsning på, så vi kan komme af med dem igen.
Han nægter fuldstændig at falde i søvn i barnevognen uden at blive vugget i søvn. Har prøvet at vugge ham mindre og mindre, men ligeså snart vognen står stille vågner han helt op igen, og bliver meget meget sur. Hvordan får jeg ham vendt til at selv falde i søvn i barnevognen??
Han vågner stadig op når han skifter søvnfase, præsis 30 min efter han er faldet i søvn, og er meget svær at få til at sove igen. Hvornår vokser han fra det?
Om aftenen har vi samme problem, han vil ikke selv falde i søvn i vuggen, det skal ske på mors, eller fars arm. han vågner ikke op igen, når han først er faldet i søvn, og er bleven lagt i vuggen. men vi ville jo gerne at han selv faldt i søvn. Er det muligt i hans unge alder? og hvordan gør vi hvis det er?
Håber du kan hjælpe.
Med venlig hilsen
Tina