Brev:
Hvornår må de få rugbrød
15. marts 2008
Alder:
6 mdr.
Hvornår må de få rugbrød
Hej Helen
Min datter Clara er nu 6 mdr. Hvornår er det de må få rugbrød, kan simpelthen ikke huske det fra storebror mathias 4 år?
Hun spiser grød og kartofelmos gange 3 og er begyndt at spise grovere, dog vil hun ikke ha havregrød eller hirsegrød, men øllebrød og kartofelmos med klumper er ikke noget problem
Hilsen Lene