Brev:
Vågner hver nat og kostændring
28. februar 2004
Alder:
8 mdr.
Vågner  hver nat og kostændring
Hej
Jeg skriver fordi min søn på snart 8 mdr. vågner flere gange hver nat og den eneste måde vi kan få ham til at sove videre på er, hvis jeg tager ham over til mig i sengen og ammer ham. Det virker ikke som om at han er særlig sulten, da han hurtigt falder i søvn igen - jeg tror mere at det er tryghed.
Vi har prøvet at gå rundt med ham i armene for at få ham til at falde til ro uden at det lykkedes, så det ender altid med at jeg ammer ham. Jeg er ved at være temmelig træt af det her natteroderi som begyndte her i det nye år - vi har ellers været vant til at han sove igennem siden han var helt spæd.
Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op - jeg har overvejet om det vil være på tide at jeg stopper med at amme ham - men hvordan med hans kost hvis jeg stopper - han tager ikke sutteflaske - hvordan skal han få mælk nok?
Han spiser pt. 3 x grød/mos måltider + lidt frugt til mellemmåltider.
Han sover godt om dagen ialt ca 4 timer.
Håber på et godt råd
Venlig hilsen
Helle