Brev:
Datter på 10 mdr vågner tidligt
28. februar 2004
Alder:
10 mdr.
Datter på 10 mdr  vågner tidligt
Kære NetSundhedsplejerske
Min datter på 10 måneder har fra hun var 5 måneder vågnet næsten hver time om natten. Men nu har vi med held brugt metoden i 'Godnat og Sov Godt'. Og hun er nu nem at putte - hun sover kl. 19 om aftenen og kan puttes på under et kvarter.
Men hun vågner kl. 4 og synes det er morgen! Jeg har forsøgt at køre videre med 'Godnat og Sov Godt'- princippet også kl. 4, og jeg har været meget standhaftig. Men det virker ikke.
Tror du bare, jeg skal acceptere, at det er morgen kl. 4? Jeg har de sidste 2 morgener taget hende over i min seng, og så har jeg været heldig med, at vi kunne ligge og putte (nej - ikke sove) til kl. 5 - men så begynder hun også at kravle rundt.
Har du nogle gode råd - eller tror du det ændrer sig, når hun starter i vuggestue, og hun bliver mere træt i løbet af dagen?
PS: Nej - hun sover heller ikke særlig meget i løbet af dagen.
Med venlig hilsen
Mette