Brev:
Når børn skeler
28. februar 2004
Alder:
10 mdr.
Når børn skeler
Min søn på knapt 10 mdr skeler en smule på det ene øje. I Danmark siger SP, at vi skal nævne det ved 1 års undersøgelsen. I Frankrig, hvor faren kommer fra, anbefaler man at skride ind fra 9 mdr´s alderen.
Hvad er rigtigt?