Brev:
Pludselig ufattelig pjevset
26. marts 2008
Alder:
12 mdr.
Pludselig ufattelig pjevset
Hej Helen
Tak for dine rigtig gode svar. Det går klart bedre om natten med færre opvågninger og han sover også lidt længere om morgenen.
I løbet af de sidste par dage er han pludselig blevet meget tudende. Han græder ikke rigtig men efterligner gråd hver gang der er noget han ikke lige vil (fx at ligge på puslebordet, sidde på gulvet selv etc) eller noget han rigtig gerne vil have os til (fx at komme ned på gulvet til ham). Han har altid været virkelig god til at hygge sig på gulvet selv, men nu skal vi nærmest sidde ved ham hele tiden ellers kravler han rundt og småtuder. Sidder han hos os begynder han at småtude og kaster sig bagover i flitsbue.
Er det bare den alder han har nu som er sådan eller er der muligvis noget i vejen? Han har været til 1 års undersøgelse i dag og alt var som det skulle være.
På alle andre områder er han som han plejer. Hvis der hele tiden sker noget eller han får lov til at pille ved noget nyt så hygger han sig fint indtil han bliver træt af det så småtuder han igen.
Hvis det bare er alderen hvordan takler vi det så bedst? Skal vi efterkomme hans krav? Han skal jo helst ikke begynde at udnytte det fordi han finde rud af at det virker efter hensigten??
Med venlig hilsen
Pia