Brev:
Hvorfor så interesseret i hår?
28. februar 2004
Alder:
6 mdr.
Hvorfor så interesseret i hår?
Hej
Et lidt aparte spørgsmål:)
Når min datter skal sove eller vågner om natten (hvor hun er kommet over mellem os) og skal finde ro igen nulrer, hiver, roder hun rundt i mit hår med sine hænder - hun kan være helt bevidsløs af træthed, men alligevel opdager hun, hvis man tager hendes hænder væk fra mit hår.
Hun er bestemt ikke altid lige blid og efter en times tid af hiven og nussen i mit hår en sen nattetime er jeg ved at gå ud af mit gode skind. Det er en effektiv måde for hende at finde ro på åbenbart - er der noget generelt med børn og det at røre ved hår, tænker jeg så? Bare sådan for nysgerrigheds skyld... :)
Kærlig hilsen
Jannie