Brev:
Er det normalt at blive så gal?
27. marts 2008
Alder:
5 mdr.
Er det normalt at blive så gal?
Hej
Jeg har nogle spørgsmål omkring min 5mdr gamle søn.
For det første har han et meget hidsigt temperament! Når han bliver gal gør han sig stiv i hele kroppen, skriger så højt at han nogle gange mister stemmen i det han skriger, og river sig i sine øre. I starten troede vi at han havde noget med ørene så vi tog til lægen, men det viste sig at han bare var hidsig.
Er det normalt at en baby på hans alder kan blive så gal? Derhjemme er han ellers en meget glad lille dreng, der klukker af grin når vi leger med ham, men så snart der sker for lidt for ham bliver han sur. I det hele taget vil han allerhelst side på armen imens vi går rundt med ham. Det største problem er når vi er ude. specielt hvis der er mange mennesker så skriger han fra vi kommer til vi går og det går helt galt hvis der er andre end mig og min kæreste der holder ham.
Vi får ham meget sjældent passet, da han skriger fra vi går til vi henter ham igen, jeg ved godt at alle børn er forskellige, men er det normalt for hans alder at reagere sådan når han er ude? Han trives jo ellers og er meget nysgerrig.
Håber du kan svare på mine spøgsmål.
Med venlig hilsen
den nervøse mor