Brev:
Gylp - modermælkserstatning
28. februar 2004
Alder:
4 mdr.
Gylp - modermælkserstatning
Jeg har 2 små tvillinge-piger på 4 mdr., vægt 5600 og 5800 g. Problemet er den "store", som gylper temmelig meget. Min sundhedsplejerske har sagt, at der findes en modermælkserstatning, som indeholder et "fortyknings"-middel, som forhindrer den voldsomme gylpning. Nu bruger jeg bare Hipp, da jeg tror på Økologi, og de trives begge meget fint på udelukkende Hipp.
Findes der derfor et "fortyknings"-middel, som kan tilsættes mælken? Jeg synes jo ikke at den anden pige skal have dette, og jeg orker altså ikke at lave 2 forskellige slags mælk, da min hverdag er travl nok i forvejen!
Med venlig hilsen
Tine