Brev:
Spiser om natten fremfor om dagen
28. februar 2004
Alder:
4 mdr.
Spiser om natten fremfor om dagen
Min datter på 4 mdr. er begyndt at spise store måltider om natten og småspiser kun i løbet af dagen. Hun trives fint og er som hun skal være.
Problemet er størst for mig da hun jo så vågner hver 2. time og vil have bryst. Hun sover ved siden af mig i sengen. Vi lægger hende i sin egen seng (barnevognen) mellem kl. 19-20 og Kl. 22 vågner hun så og kommer over i min seng, hvorefter hun vågner hver anden time frem til kl.6/7. Hun får kun modermælk.
Hvordan får vi vent rundt på denne uvane?