Brev:
Mætter modermælkserstatning?
28. februar 2004
Alder:
2 mdr.
Mætter modermælkserstatning?
Allerførst min søn er født i uge 35+2 men han vokser fint og vejer 5200g. 10 uger gammel er dog begyndt at ville spise hver 2. time ca. Også om natten.
Han får Nan 1 og grøn allomin.
Han vil også kun sove, når han ligger på ens mave
Hvad gør vi?
Hilsen Gitte