Brev:
Er den pylren normal?
1. april 2008
Alder:
2 år, 3 mdr.
Er den pylren normal?
Hej Helen
Vores datter på 2 år har i en periode siden jul været forkølet, hostet, feber, hævet kirtler på halsen. Iflg lægen er det normalt.
Jeg vil høre om det også er i denne alder at de udvikler sig meget? Vores datter har iflg dagplejeren ændret sig idet hun er meget pylret, vil ikke lege med de andre, sidder for sig selv. Det ligner hende ikke! Hun er også meget ked af det når jeg aflevere hende.
Herhjemme er det i øjeblikket meget "mor", "morIben", "iben" og altid mig der skal leges med, trøstes ved osv. Er hun alene med sin far er der som regel ikke noget i vejen og dukker jeg op starter pylret.
Er det normalt at de kan være så følelsesmæssigt i ubalance i denne alder? Og er det bare noget de skal igennem? Og kan det også ses når vi spiser sammen - vil ikke spise så vi må lokke....
Det er lidt frustrende så har brug for nogle råd og vejledning.
Med venlig hilsen
"mor" Iben