Brev:
Ondt i maven, forebygge forstoppelse via kosten
2. april 2008
Alder:
5 mdr.
Ondt i maven, forebygge forstoppelse via kosten
Hej igen, igen:-)
Tak for rådene:-) Jeg er begyndt at give hende en flaske inden middagsluren, og det går rigtig fint. Venter lige lidt med at skifte flere måltider ud, da jeg gerne vil at hun får min mælk indtil hun er ca. 6 mdr.
Jeg har fundet ud af, at det ikke var tænderne der drillede. Josefine har fået ondt i maven:-( Hun havde i går aftes ikke haft afføring i 7 dage. Jeg begyndte at give hende grøntsagsmos og gav hende lidt sveskemos, og her til morgen kom hun så af med rigtig meget afføring. Hun har i 2-3 dage trygget og trygget uden der kom noget. Hendes afføring var ikke klumpet, men tyk. Har du et råd til, hvordan jeg undgår at hun får ondt i maven?
Jeg vil jo helst ikke stoppe med grøden, da hun er rigtig glad for det og virker til at have brug for det. Men på den anden side har hun de 2 sidste nætter været vågen hver time, hvor hun har grædt, og det holder jo heller ikke. Tænker også det er derfor at hun er begyndt at vågne endnu mere i sine lure om dagen:-(
Håber du kan hjælpe med et råd her også:-)
Venlig hilsen
Josefines mor