Brev:
Kalk - calcium
4. april 2008
Alder:
11 mdr.
Kalk - calcium
Hej Helen.
Tak for dit svar, er i fuld gang med at følge det, han kommer lidt senere i seng og får helst kun én lur. Indtil videre går det forrygende :0) Vi er igang med indkøring i dagpleje, han er derinde i skrivende stund og det går rigtig fint.
Jeg har nu et spørgsmål vedr. kalk, er jo igang med at nedtrappe amningen, stille og roligt - er nede på 3 amninger nu, så indtil videre får han jo nok sit kalk behov dækket, men hvad så når han ikke længere ammer?
Har prøvet at vænne ham til at drikke mælk, men han vil kun drikke vand. Andre mejeri-produkter som ost og yougurt gider han heller ikke, håber lidt han måske kan blive lidt bedre til det når han ser andre børn drikke mælk og spise ost med velbehag.
Men hvis nu han bare ikke gider er der så andre naturlige kalk-kilder og hvor meget skal han have?
Tak,
og med venlig hilsen
Mali