Brev:
Navlen og skorper i næsen
29. februar 2004
Alder:
1 mdr.
Navlen og skorper i næsen
Navlen på vores 3 uger gamle datter er endnu ikke tørret ud, slimhinden er endnu fugtig og blank. Der er ingen rødme eller hævelse, den lugter heller ikke af betændelse. Skal jeg lade den være eller købe noget der kan udtørre den? Hvor lang tid kan der gå før den er tør?
Hun har lige været forkølet og har skorper/bussemænd der generer vejrtrækningen. Har du et godt råd til, hvordan vi få løsnet skorperne? Vi har prøvet med saltvand og at "nulre" næse.