Brev:
Modermælkserstatning til nyfødt
7. april 2008
Alder:
0 mdr.
Modermælkserstatning til nyfødt
Kære Helen
Fødte d. 1 april vores lille dreng Sebastian på 54 cm og 4610 kg... Han fik bryst lige efter han blev født og sutter fint.. fik dog lidt sukkervand også da han var og er meget sulten..
Sidder hver aften og ammer og ammer cirka 2 timer, og det er opslidende. Han sover ok om natten og dagen, men er vågen mellem 3-4 timer hver aften, da han er mega sulten.. det virker som om jeg ikke har kraftig nok mælk til hamm..
Mit spørgsmål er om ville det være en ide med en fl. MME.. eller er det at komme ud på et sideplan??
Ser frem til at høre fra dig..
Med venlig hilsen
Rikke