Brev:
Sove ude og nyfødt
7. april 2008
Alder:
0 mdr.
Sove ude og nyfødt
Hej Helen
Må min lille dreng på en uge godt sove ude nu?
Klimaet hernede er jo mildt på denne årstid, eller er det bedre at vente til han bliver lidt ældre..
Hej igen fra
Rikke