Brev:
Søvn hos dagplejeren
9. april 2008
Alder:
9 mdr.
Søvn hos dagplejeren
Hej Helen.
Jeg har før skrevet til dig omkring Bastians søvn og nu har vi fundet grunden til urolig søvn om natten. Han har nu haft mellemørebetændelse 3 gange på 1 ½ måned, så derfor kan vi ligge to og to sammen og se at han sikkert har haft ondt i de ører i LANG tid inden første mellemørebetændelse. Nu er han også begyndt at sove igennem fra 19-6 hver nat! Desuden er han begyndt at elske havregrød efter han er begyndt i dagpleje og spiser som næsten som en fuldvoksen mand af alt andet mad :) Og så vejer han kun 8,5 kg, men er super aktiv hele tiden.
Men nu er han så begyndt i dagpleje og han stortrives! Han elsker sin dagplejemor og får rigtig brugt al den krudt han har. Bastian er jo en dreng med masser af gåpåmod og der skal ske noget hele tiden.
Det eneste problem der er i dp, er at han ikke er god til at falde i søvn af sig selv ude i barnevognen og selvf. kan vores dpmor ikke står ude ved ham i evigheder. Tænkte om du havde et godt råd?? De dage det går fint sover han ca. 1 time tidlig formiddag og 2½ time til middag. Og han har brug for den søvn, når han er så aktiv.
Håber at du kan hjælpe...
Kram Camilla