Brev:
Vil ikke spise mos - 6 mdr.
10. april 2008
Alder:
6 mdr.
Vil ikke spise mos - 6 mdr.
Hej Helen
Så har jeg brug for endnu et af dine gode råd.
Min søn er nu 6 mdr. og er så småt ved at have styr på det med grød. Han spiser mellem ½ og 1 dl. købegrød til frokost med frugtmos på, så jeg er så småt startet op med kartoffelmos om aftenen. Men det er mildest talt ikke et hit. Han ser ud som om han skal kaste op, og her til aften gjorde han det så rent faktisk :-( Jeg har prøvet kartoffelmos med forskellige søde grønsager, men han kan enten ikke klare konsistensen med lidt klumper, eller også er det smagen.
Hvad gør man så?
Bliver man ved at prøve, prøver jeg til med hjemmelavet grød, så han kan vænne sig til mere ”klumpet” mad, eller noget helt tredje som jeg ikke kan tænke mig til?
Glæder mig til at høre fra dig
Venlig hilsen
Iben