Brev:
Sproglig udvikling - 14 mdr.
11. april 2008
Alder:
14 mdr.
Sproglig udvikling - 14 mdr.
Hej
Jeg er mor til en dejlig dreng som trives godt. Jeg er dog lidt bekymret for hans sprog, da han endnu ikke kan sige nogle ord.
Hans lyde går meget på da- ma -na- la -va- ja. Han er en glad dreng og han gør meget brug af de lyde han kan. Vi taler meget med ham og sætter ord på det vi og han gør.
Er der grund til bekymring?