Brev:
Ohh den frustration
14. april 2008
Alder:
19 mdr.
Ohh den frustration
Hej Helen..
Et stykke tid siden vi sidst har været på banen, men nu skal vi lige høre dig igen.. :)
Niklas trives rigitg fint, bortset fra en mængde sygdom de sidste par måneder hvor det har kørt i ring i familien..
Han er nået dertil hvor hans frustration over at vi ikke forstår ham med det samme, fører til ture med skrigeri og benspark på gulvet... han kan en del ord efterhånden, men derfra og så til at forstå at han lige idag ikke gider at spise med hans egen ske.. der er stadig lidt langt..
Vi har en del gange i løbet af en uge, hvor han uden ellers optakt..og uden at han har fået et nej..pludselig bliver helt hys og smider sig på gulvet... og når han først er hys er det ret svært at få ham til at indikere hvad det egentlig er han gerne vil..
Synes ikke vi har problemer med at rumme ham.. han må meget gerne blive sur over ting han ikke må...men der hvor vi lidt har et problem, er når han bliver så hidsig at han fx slår hovedet i gulvet.. eftersom det er et klinkegulv gør han det kun een gang, og man kan se lige inden han gør det, at han ved at han ikke skal gøre det med fuld kraft..og han bliver så selvfølgelig helt ulykkelig fordi det gør ondt...men det stopper ham ikke fra at gøre det igen en anden gang..
Skal så lige sige, at det langt fra er hver gang han bliver så hidsig, de fleste gange sparker han lidt rundt med benene, men det er altså ikke sjovt at se på..
Men hvad gør vi.. ? ..han skal jo ligesom ud med sin frustration, men det er lidt en skidt måde at gøre det på, eftersom det jo gør ondt på ham..
På forhånd tak
Rikke :o)