Brev:
Ude af soverytme
14. april 2008
Alder:
7 mdr.
Ude af soverytme
Hej Helen.
Ja så skriver jeg igen.... Magnus har lige været syg i en uge med 40,5 i feber og udslæt pga den høje feber. ( har været til vagtlæge med ham ) I de dage hvor han har været syg har han ikke ville spise, sove m.m. og har kun ville hænge på sin far eller mor. Magnus har sovet imellem os alle de dage han har været syg og nu er problemet at han skriger hvergang han skal lægges til og sove både formiddag og aften. Det er som om han ikke kan få nok kærlighed fra os....( hvis man kan sige det)
Før han blev syg tog det ca 5 - 10 min og så sov han uden sure miner, men nu kan der gå op til en time hvor han bare er ulykkelig. Vi ved ikke hvad vi gør forkert !! Vi har gjort som vi plejer når han skal sove ( pusles, ammes, der synes godnat sang, ham bliver kysset og puttede sammen med sin bamse og sut også går vi ud, men er der med det samme hvis han græder )
Han kan heller ikke lide og blive puslet som han også elskede før i tiden. Her er der også skrig og skrål tiltrods for vi prøver og gøre det hyggeligt.
Hvad er der sket med vores ellers så glade dreng !! Er det "nye jeg" et udtryk for han er igang med en ny udvikling for synes ikke rigtig vi har gjort noget forkert for vi har vist vi har været der 100 % for ham.
Har vi været for pylret om ham?
Skal vi blive ved med og gøre det vi altid har gjort eller skal vi finde på andre muligheder?
Vi har også prøvet og tage ham op for måske var han ikke træt men det har resulteret i en mere ulykkelig dreng. Det skal siges når han først er træt er han meget pirlig og man skal lægge ham før han når det stadie for ellers er han svær og få ned og det synes jeg vi har været gode til....
Lena