Brev:
Hvordan bliver han mere tilfreds?
14. april 2008
Alder:
6 mdr.
Hvordan bliver han mere tilfreds?
Hej Helen,
Tak for dit gode svar. Selvom ”blækket” knapt er tørt, så skriver jeg igen. Vi har brug for at få mere styr på det herhjemme.
Min søn virker utilfreds i løbet af dagen - vil ikke ligge selv og lege selv i kort tid, klynker meget osv. Jeg har på fornemmelsen, at en genkendelig rutine og måske mere mad ville hjælpe. Han ammer i kort tid, og vil ikke have mere, når jeg tilbyder ca. 15 min. efter. ...
...
Vores dag ser sådan ud nu:
06: Ammes.
07.30: Står op.
09: Ammes.
09.30: Puttes og sover ca. 1 time.
11.30: Grød med æblemos ca. 1 dl. og ammes efter, men spiser ikke så meget.
12.30: Puttes og sover mellem 1 og 2 timer.
14.30: Ammes.
17.30: Tilbydes mos, som ikke glider ned endnu, så ammes.
19.30: Ammes.
20: Puttes.
22.30: Ammes.
03: Ammes.
Har du noget råd til forbedring?
Venlig hilsen Iben