Brev:
Grædende mor - afviser højre bryst
18. april 2008
Alder:
1 mdr.
Grædende mor - afviser højre bryst
Hej Helen
Vi fik en skøn lille søn for tre uger siden. Amningen kom i gang og i starten tog han en masse små måltider på 10 minutter, men nu er vi oppe på 20-30 minutter. Der er dog et problem, han vil kun tage mit venstre bryst. Når jeg ligger ham til mit højre sutter han i to sekunder og giver slip. Dette giver en masse frustrationer og tårer hos mig da jeg gerne vil gøre alt for ham. Er det normalt han kun vil tage det ene bryst og er der noget man kan gøre ved det? Det er i løbet af den sidste uges tid han er begyndt at afvise det højre.
Håber virkelig på svar da jeg er så forvirret og ked af det hver gang han afviser det.
Hilsen LJ