Brev:
Vælling - kærnemælksvælling?
20. april 2008
Alder:
4 mdr.
Vælling - kærnemælksvælling?
Hej
Når vores søn bliver 4 mdr. vil vi gerne eksperimentere med en flaske vælling til natten...i håb om en bedre søvn.
Jeg efterspørger nu et råd om hvilken type vælling vi skal lave til en 4 mdr. gammel baby? Er en hjemmelavet bedst eller indeholder de købte udgaver nogle ting, som vi ikke selv kan putte i?
Hvordan laves vælling og hvor meget skal han have?
Min svigermor og svigerfar sværgede til kærnemælksvælling og fortæller at da de havde små børn, så var det det eneste rigtige og børnene gik ud som et lys.
Jeg kan bare ikke vurdere om kærnemælksvælling er ok? Det findes ikke umiddelbart på hylderne og det er jeg jo bange for at der er en årsag til.
Men jeg er sikker på at mine svigerforældre vil tænke sit, hvis han ikke sover godt på den type vælling vi vælger....når han nu kunne få kærnemælksvælling....som deres børn jo ikke tog skade af. Så hvis ikke jeg skal give kærnemælksvælling, hvad er argumentet så for det??
Vores søn bliver ammet idag og får en flaske NAN HA1 til natten idag...som han ikke sover meget længere af end før...men måske en lille smule længere. Han døjer ikke med forstoppelse.
På forhånd tak for hjælpen!
Christina