Brev:
Nan1 eller Nan2
20. april 2008
Alder:
5 mdr.
Nan1 eller Nan2
Hej Helen
Da vores datter i 2003 skulle til at have grød, fik hun Nan 2 som jeg også kunne blande op koldt.
Men må man ikke dette mere? Når jeg læser på Nan2, så står der nemlig ikke mere at man kan blande det op i koldt vand og drikke det, eller tilsætte det i grød?
Hvad vil du anbefale at jeg gør?