Svar: Nan1 eller Nan2
20. april 2008
Alder:
5 mdr.
Hej med dig
Grunden til at det ikke længere fremgår på pakningen med Nan2 at det kan blandes op i koldt vand er, at sammensætningen er ændret, så Nan2 nu er en modermælkserstatning og ikke længere en tilskudsblanding.
Det ændrer dog ikke på at man, når barnet er 4 måneder gammelt sagtens kan blande det op i koldt vand, bruge det som kold drikke mælk af en kop eller bruge det direkte i madlavningen.
Du kan altså bruge Nan 2 som du gjorde førhen i tiden og gør ikke noget forkert ved det.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske