Brev:
Flyvetur under graviditeten
25. april 2008
Alder:
0 mdr.
Flyvetur under graviditeten
Kære Helen.
Jeg er nu gravid i 14. uge - og har lige overstået 1. scanning. Det var en ret fantastisk oplevelse at se det lille myr svømme rundt derinde - og Jordemoderen sagde at alt er normalt:-)
Jeg skal til London d. 8. maj - og på tur til Norge med mit arbejde i slutningen af august.
Hvordan skal jeg forholde mig til flyveturene? Er der noget specielt, man skal være opmærksom på, når man er gravid?
Her i maj er jeg jo ikke så stor endnu - men i august er jeg i 31. uge, når jeg skal afsted - hvis graviditeten er ellers er forløbet normalt, er der så nogle risici ved at flyve så sent i graviditeten?
Tak for en super god brevkasse!
Mange hilsner
Tea