Brev:
Tøj problemer
26. april 2008
Alder:
2 år, 2 mdr.
Tøj problemer
Hej Helen.
Vi har en dejlig dreng på godt 26 mdr. Vi har desværre et stort problem når han skal ha' tøj af og på. Han vil under ingen omstændigheder være på puslebordet, så vi fandt en udmærket løsning (synes vi selv ), vi gjorde det på gulvet ved at distrahere ham med endten et stykke legetøj eller at gøre det foran fjernsynet. Dette har virket i et langt stykke tid, men her den sidste måned, er det simpelthen en kamp uden lige. Han stritter imod med alt hvad han har, og er overhovedet ikke samarbejdsvillig.
Desværre er det jo sådan, at man nogle morgener har lidt travlt, og så har man ikke lige tid til at tage disse kampe med ham, men vi prøver at tage det stille og roligt, for ikke at stresse ham mere end højst nødvendigt. Men nu er det så stort et problem for os, at vi ber' om et par vise ord, som måske kunne hjælpe os med en bedre vores situation. Vi håber du kan hjælpe os og vores lille søn.
Med venlig hilsen
Pia