Brev:
Spiser hun for lidt?
27. april 2008
Alder:
5 mdr.
Spiser hun for lidt?
Hej Igen
Min datter på 5½ måned, vejer ca 6,6 kg og 64 cm. Efter jeg skrev det første brev til dig, er hun begyndt at spise mindre. Har regnet på de sidste 3 dage og på et døgn spiser hun højst 800 ml, fordelt på 5-6 måltider, det er da ikke nok? Men hun vil ikke have mere, hun siger selv stop.
Kl 3: 200 ml.
Kl 7.30: 120 ml.
Kl 10: 100 ml.
Kl 12.30: 120 ml.
kl 16: 130 ml
kl 19 : 130 ml.
Tilbyder risgrød kl 11 og kl 18, spiser 8-10 tsk, samt drikker lidt vand af kop.
Hun virker ikke sulten ved nogen måltider, jo det om natten, sluger hun.
Hun virker veltilfreds og er en meget glad pige.
Spiser nogen børn bare lidt?