Brev:
Træthed hos lille pige
29. april 2008
Alder:
3 mdr.
Træthed hos lille pige
Hej Helen
Jeg har en datter på 3 mdr som har haft kolik. Jeg siger har fordi jeg tror, at nu når hun skriger om aften, er det fordi hun er træt. Hun kan ikke bare ligge sig til at sove, skriger altid når hun er træt. Om dagen tager hun 3-4 timer i hendes barnevogn, der kan jeg bare ligge hende ud, så siger hun ikke mere. Men her inde og om aften skal hun vugges i søvn.
Jeg tænker at hun jo selvfølgelig også har været på en arm, da hun havde kolik, men jeg ville gerne have vendt det om så jeg bare kunne ligge hende i seng. Hun har sut og en nusseklud. Den får hun over hovedet, så kobler hun bedre fra. Hvordan skal jeg lærer hende det? Så vi kan få nogle hyggelige aftener?
Et andet problem er, at hun ikk sover ret lang tid af gangen om natten. Det er mellem 3 og 1,5 time. Jeg kan ikke bare give hende sutten så bliver hun sur. Så jeg tilbuder hende brystet og for det meste tar hun noget. Har nu prøvet at give hende en flaske om aften, men hun tog kun 95 ml og sov 4 timer, så tror da ikke det er min mælk der er noget galt med eller hvad?
Med venlig hilsen
Inger Marie