Brev:
Pylret
29. april 2008
Alder:
15 mdr.
Pylret
Hej
Vores datter på knap 16 mdr. er simpelthen SÅ pylret for tiden. Med ca. ½ times interval går hun og pylre/græder for at få opmærksomhed og det er efterhånden ret belastende :-( Det eneste det hjælper er at tage hende op og gå rundt med hende - det dur ikke at sidde eller at stå stille eller noget. Og det er jo hårdt for ryggen og iøvrigt ikke en løsning, i vores øjne.
Jeg kan ikke finde ud af hvad der er galt - og tænker i alle mulige varianter: er hun ikke mæt, har hun ondt i tænderne, mangler hun et eller andet osv osv.
Det har stået på i næsten 3 uger nu.
Hun er på omtrent samme tid som det begyndte, blevet vaccineret (MFR) og de sagde godt nok, at hun kunne få lidt influenza-lignende symptomer et par uger efter. Men er det virkelig det, der er galt? Det er ved at drive mig til VANVID.
(Og samtidig er hun rigtig meget mor-syg, så... humøret er ikke for højt, pyh)
Håber du kan komme med et eller flere mulige forklaringer (og gerne løsninger).
På forhånd tak.
Jette