Brev:
Døgnrytme - 1 mdr.
30. april 2008
Alder:
1 mdr.
Døgnrytme - 1 mdr.
Hej Helen igen igen.
Nu skriver jeg til dig for tredje gang på en dag. Kommer bare hele tiden i tanke om flere spørgsmål, der har hobet sig op. Har bare sådan brug for at komme ud med det. Håber at det er okay.
Har virkelig svært ved at få en fast rytme med min søn på 6 uger. Synes at det er svært at lave og gøre de samme ting med ham hver dag. Enten er der et besøg, aftale eller lign. der kommer i vejen eller også er han mere utilfreds eller andet den ene dag i forhold til en anden dag. Synes det er rigtig svært.
Er hele tiden bange for at gøre noget forkert, som så vil gøre at det bliver svært at komme væk fra igen. Hvornår er det "normalt" af få en fast døgnrytme?
Det er mest fra kl. 16-22 han er urolig herhjemme. Der sover han stort set ikke. Ved ikke om jeg skal prøve at give et måltid mere end jeg plejer for han græder meget i det tidsrum..?
Jeg har det bare svært med at give ham for meget mad for i de 2-3 første uger var den helt gal med ham. Han græd hele tiden og så gav vi ham mad hele tiden. Vi vidste ikke bedre. Han fik mere og mere ondt i maven så det blev en ond cirkel. Efter 3 uger vænnede vi os til kun at give ham mad hver 3 time og han fik desuden zoneterapi - siden er det gået meget bedre. Nu er jeg bare hele tiden bange for at give ham mad før tid selvom han viser tegn på sult - er bange for at give ham ondt i maven igen. Til tider er det også rigtig svært at finde ud af om det er sult eller ondt i maven. For han vil ALTID spise så det er jo mig der skal styre det.
Undskyld de mange spørgsmål - synes det er rigtig svært, hvad der er rigtigt og forkert.