Brev:
Hvornår grovere skemad
30. april 2008
Alder:
6 mdr.
Hvornår grovere skemad
Hej Helen
Jeg har en søn på 6 mdr., han har fået grød siden han var 5 måneder og gradvist tilbudt 2 til 3 gange om dagen fra han var 5½ måned, han er ikke videre begejstret for det og spiser kun få skefulde, mit spørgsmål går på hvornår jeg skal begynde at tilbyde ham grovere grød som øllebrød, havregrød og fisk og kød til kartoffelmosen med grøntsager. Jeg har tænkt at begynde langsomt med øllebrød og evt. fisk til aften. Jeg ammer ham fortsat både dag og nat, se evt. mit spørgsmål fra 29.4.2008.
Med venlig hilsen
Birgitte