Brev:
Mos kontra mad i bidder
4. maj 2008
Alder:
7 mdr.
Mos kontra mad i bidder
Hej Helen
Min datter på 7½ måned gider ikke rigtig sin kartofelmos mere. Kan jeg begynde at gi hende samme mad som os, hun spiser rugbrød til middag?
Madplanen ser sådan ud nu:
morgen 6.30 til 7 står hun op
havregrød 7.30 til 8
kl 9 formiddags lur 1 time til1½
10-10.30 flaske med mme
11-11.30 rugbrødshapser med pålæg og agurk eller andet i gnave stykker
kl 12.30 flaske med mme
kl 13 eftermiddags lur
kl 14-15 stykker bolle med frugtstykker eller grød og frugt stykker
kl 17 kartoffelmos med grøntsager og kød
kl 18. 45 natflaske med mme
kl 19 kommer i seng
hun bliver 8 mdr nu den 17 maj
Skal lige siges at madplanen selvfølige varierer lidt
Med venlig hilsen
Lene