Brev:
Dagpleje - nok mælk?
5. maj 2008
Alder:
7 mdr.
Dagpleje - nok mælk?
Hej
Jeg har tidligere skrevet til dig og fået gode svar. Sagen er den at min datter starter i dagpleje idag og er næsten 7,5 mdr. Jeg ammer 2x inden hun blir afleveret og 1 gang når jeg kommer hjem.
Jeg er pædagog i et fritidshjem, så møder tidligst kl 10 og kommer så først hjem kl 17. Hun bliver ammet kl 6 når hun vågner og kl 8, efter morgenmaden. Ellers serverer jeg sødmælk til hende og laver hjemmelavet grød på sødmælk.. Hun vil ikke have MME. Men får hun dækket hendes mælkebehov?
Med venlig hilsen
Solveig