Brev:
Træt af mad og savner plan
14. maj 2008
Alder:
5 mdr.
Træt af mad og savner plan
Hej Helen
Da jeg jo ikke kan snakke med mig egen sundhedsplejeske pga af strejke håber jeg du kan hjælpe mig.
Jeg har en sund rask pige på 6 mdr her den 28 maj men hun er ikke vild med grød eller kartofler selvom jeg prøver at blande lidt godt i til hende, jordbær var et hit at putte i men nu kaster hun det op igen, det eneste der blevet nede er frugtmos men det kan hun jo ikke leve af til evig tid.
Jeg giver hende kun grød eller kartofler til aften fordi hun ikke har tålmodighed til at spise om morgen og jeg vil heller ikke overdrive med skemad, men jeg vil gerne have en plan for dagen på måske at lokke et mere måltid i hende da hendes nattesøvn ikke er for god, hun vil gerne spise 2-3 gange om natten og vælling er ikke mættende nok til hende, så jeg har en mistanke om det måske ville hjælpe.
Hun spiser pænt 140 ml hver 2 time man kan faktisk stille klokken efter hende og til 18 vil hun ikke have flaske men heller ikke grød men hun er sulten så hun giver sig efter lang tids kamp og tager flasken selvom det er ikke det hun vil.
Så jeg håber du kan hjælpe mig
Venlig Hilsen
Michelle