Brev:
Start på skemad til tvillinger
14. maj 2008
Alder:
4 mdr.
Start på skemad til tvillinger
Hej Helen.
Jeg har tvillinger (dreng og pige)på 4 1/2 md, som det går rigtig godt med. De er fra fødslen blevet ammet (indtil de var 5 uger) og ellers fået MME på flaske på samme tid på tvillinge ammepude hele døgnet. Det har fungeret perfekt. De sover nu igennem fra kl. 20.30 til kl. 6.30.
Vi skal til at begynde med lidt skemad, men jeg er lidt i tvivl om, hvilket måltid, skal skal forsøge det på. De får nu flaske kl. ca. 7, 10, 14, 18 og 20.
De sover ude i barnevognen efter flasken kl. 10 i ca 2 - 3 timer og kl 14 i 1 1/2 time.
Jeg har forsøgt mig lidt på lidt risgrød med frugtmos kl. 14, men de er ofte meget sultne efter at have sovet små 3 timer ude i barnevognen, så jeg har måtte gå over til at give dem en flaske. Jeg har også forsøgt at give dem lidt skemad efter flasken, men her er det ikke så interessant.
Skal jeg måske gøre noget efter morgenflasken kl. 7?
Jeg savner lidt sparing med min super sundhedsplejerske, som jo desværre strejker.
Hilsen
Lisbeth