Brev:
Får min datter for meget frugt?
15. maj 2008
Alder:
8 mdr.
Får min datter for meget frugt?
Kære Helen
Tillykke med din nye flotte brevkasse ; )
Et par spørgsmål ang. vores datters kost. Hun er nu 8 mdr. og vejer næsten 10 kg. Hun sover igennem stort set hver nat fra 19-19.30 til 6.30-7.30, bare så skønt ; )
Vores dag ser således ud:
ca.7.30 havregrød med lidt frugtmos i, vand af kop
ca. 9.15 flaske med mme, drikker ca. 180-230 ml, sover derefter formiddagslur mellem 1,5-3 timer
ca.kl.11.30 Groft toastbrød med smørbart pålæg, spiser ca. 1 skive + frugtmos eller frisk frugt, vand af kop.
ca. kl. 13 flaske med mme, drikker ca. 150-200 ml
eftermiddagslur på ca. ½-1 time
ca. kl 15 frisk frugt eller frugtmos blandet med banan, vand af kop
ca. kl. 17.30 aftensmad. Grøntsager med kød/fisk eller færdige glas blandet med grøntsager, vand af kop. Hun spiser ca. det der svarer til et glas.
ca. kl. 18.30 flaske med mme, drikker mellem 160-230 ml.
Mit spørgsmål er om hun får for meget frugtmos? om jeg skal skifte et af frugtmåltiderne ud med brød/grød. Jeg er også usikker på om den flaske midt på dagen skal skiftes ud med et grød-måltid?? Hun drikker en del vand i løbet af dagen, men svinger meget fra dag til dag.
Kærlig hilsen