Brev:
Elsker vælling, men ...
15. maj 2008
Alder:
5 mdr.
Elsker vælling, men ...
Hej igen!
Lige et hurtig spørgsmål:
Jeg giver min søn en flaske vælling til natten. Opskriften har jeg fundet her på siden:
2 dl vand
2 tsk. maizena
6 mål modermælkserstatningspulver
Han elsker det, men jeg synes det tager lidt lang tid at køle maizena-blandingen ned så jeg kan komme MME i. (Tid jeg ikke synes jeg har om aftenen:o))
Mit spørgsmål er så om det er muligt at lave maizena-blandingen på forskud tidligere på dagen, opbevare den i en flaske i køleskabet, varme den når den skal bruges og tilsætte MME?
Alternative overvejer jeg at købe et færdig produkt, men er alle mærker lige gode eller vil du anbefale et bestemt mærke? Den vælling jeg laver nu er lavet med NAN2.
Venlig Hilsen
Mette