Brev:
En rigtig lille pølle
17. maj 2008
Alder:
4 mdr.
En rigtig lille pølle
Hej Helen!
Victor er for 1 uge siden begyndt at få lidt risgrød og vælling. Han lavede idag en fin lang "pølse" da jeg puslede ham. Den var mørkegrøn og var ikke blød/smattet som det plejer (det plejer at være grød-agtigt). Den var mere som en rigtig pølle.
Er det ok?
Det virker ikke som om at han har ondt i maven, dog har han ikke spist så meget idag som han plejer.
Men må afføringen være sådan - er det normalt?
Hvor meget grød må jeg give ham dagligt - og hvordan/hvor hurtigt skal vi trappe op? Hvad er "opskriften" på et sundt forløb med opstart af grød og mos?
Venlig hilsen
Christina