Brev:
Hvilke vitaminer?
17. maj 2008
Alder:
12 mdr.
Hvilke vitaminer?
Hej Helen.
Jeg har lige et par hurtige spørgsmål omkring vitaminer.
Thea er lige blevet et år d. 14. Maj, og jeg er stoppet med d-vitaminer og jern dråber. Men jeg vil gerne fortsætte med vitaminer, hvilke er bedst?
Jeg har tænkt på at give hende tyggetabletter til børn fra 1-10 år og så knuse dem til hende (hun har ingen tænder endnu) hvad mener du om det? Og har du evt et andet råd?
Med venlig hilsen
Theas Mor