Brev:
Skal jeg give mme i stedet for brystmælk og sove igennem om natten
19. maj 2008
Alder:
7 mdr.
Kære Helen,
Først tillykke med din flotte, nye side.
Min søn er nu 7 mdr., og hans dag ser i store træk sådan her ud:
06: Ammes
08: Havregrød med frugtmos
10.30: Ymer med frugtmos
12: Fuldkornsgrød
15: Øllebrød
17.30: Kartoffelmos med grønsager og kødbolle.
Ammes inden sengetid kl. 19.
Ammes kl. 01.30
Mine spørgsmål til dig:
Da han ikke længere vil ammes om dagen, skal han så have modermælkserstatning at drikke til måltiderne?
Kan jeg vække ham kl. 22-23 og amme ham, og derved måske slippe for natamningen? Jeg har prøvet at give ham vælling på flaske af flere omgange, men han vil ikke have det.
Hvor længe skal han ammes den sene gang?
Venlig hilsen
Iben