Brev:
Modermælkserstatning - 4 mdr.
20. maj 2008
Alder:
4 mdr.
Modermælkserstatning - 4 mdr.
Hej igen
Jeg har lige et spørgsmål omkring min søn igen, jeg fik afvide af min sundhedsplejerske at jeg godt kunne have kogt afkølet vand i køleskabet og når lillemanden så skulle have en flaske puttede jeg pulver i det kolde vand og varmede det så op. Jeg fik også afvide at vi sagtens kunne lave et par flasker klar på samme måde til om natten.
Nu har jeg læst flere steder at vandet skal være varmt når man putter pulveret i, har det nogen betydning når vi ryster flasken godt når det er varmet op??
Han har fået det sådan i 3 måneder, men har jo også hård mave kan det være grunden?
Med venlig hilsen
Bettina