Brev:
Slår mig
21. maj 2008
Alder:
12 mdr.
Slår mig
Hej Helen
Jeg skriver af ren frustration. Min ellers vildt dejlige søn på 1 år er begyndt at slå mig, når han ikke får hans vilje, og det gør mig super ked af det og føler at han "hader" mig, for han får sit lille vrede ansigt frem.
Det er situationer som når jeg ikke vil sætte ham ned når han vil eller hvis jeg holder ham i mine arme og han er ved at gøre et eller andet han ikke må og jeg siger nej eller det må du ikke eller aa, så slår han ud efter mig endten med hånd eller hvis han har en genstand i hænderne.
Han gør det ikke ved andre heller ikke min mand, hvordan kan jeg vende ham fra det, jeg har prøvet med at tage hans hånd og sige at han skal ae mig eller lidt mere fast og sige fy eller puhaa det må du ikke.
Jeg er faktisk ret ked af det og håber du kan hjælpe mig.
Hvad gør jeg for det er jo ikke fordi han "hader" mig for han er super kærlig glad ovs
Hilsen
en frustreret mor